כוחו של מגע אישי:
מדוע יזמים צריכים בכל זאת לכתוב את מענקי הסטארט-אפ שלהם בעצמם

למה לכתוב לבד את המענקים לרשות לחדשנות

*נכתב מתוך נוחות בלשון זכר למרות שפונה לשני המינים (אף על פי שאני אישה)

בעולם הסטארט-אפים והיזמות, הבטחת מימון יכולה לעתים קרובות לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין רעיון גרידא שלא ממומש. אפיק אחד שצבר פופולריות גוברת בשנים האחרונות הוא מימון באמצעות מענקים של הרשות לחדשנות ומענקים אירופאיים.

בעוד שיזמים רבים עשויים להתפתות להאציל את משימת כתיבת המענקים לאיש מקצוע, הטענות הבאות  ישכנעו אתכם לקחת המושכות ולכתוב בעצמכם את מענקי הסטארט-אפ שלכם.

1. אותנטיות

כאשר היזם כותב את  בקשת המענק, התשוקה והמסירות שלו לסטארט-אפ שלו מתפרצות מכל מילה. הבוחנים לא רק מעריכים את החדשנות וכדאיות המודל העסקי; הם גם מחפשים קשר עמוק של היזם מאחורי המיזם. אותנטיות זו יכולה לעורר אמפתיה והבנה, ולהגביר את הסבירות שההצעה תתקבל בחיוב. לעומת זאת, כותב שכתב כבר עשרות בקשות ישתמש בשפה יותר מקצועית, מלוטשת וגנרית, מה שעלול להרגיש כמו קריאת ספר היסטוריה או תוכנית עסקית משעממת.

לכן, הקול האמיתי והסיפור האישי שלך יכול ליצור תהודה רגשית המייחדת את הצעתך מבקשות גנריות, אז השתמש בו.

 

2. ידע מעמיק

אף אחד לא מכיר את המיזם, החזון והיעדים של הסטארט-אפ טוב יותר מאשר המייסד שלו. ההיכרות האינטימית הזו מאפשרת לך להציג תיאור מקיף וניואנסי של ההשפעה הפוטנציאלית של הסטארט-אפ שלך. מניסוח הבעיה הייחודית שהמיזם שלך מטפל בו ועד לכיצד הפתרון שלך בולט מעל אחרים.

פירוט ומומחיות זו עשויה להיות קשה לאדם מבחוץ לתפוס ולהעביר במדויק חכם ככל שיהיה.

 

3. חידוד החזון

כתיבת הצעת מענק היא יותר מסתם משימה מכנית; זו הזדמנות לחדד את החזון של הסטארט-אפ.

ליזמים יש הבנה ממקור ראשון מה הסטארט-אפ שלהם שואף להשיג וכיצד הוא משתלב בנוף הרחב יותר. על ידי תרגום ישיר של חזון זה להצעת המענק, מייסדים יכולים להדגים כיצד המשימה של הסטארט-אפ שלהם עולה בהרמוניה עם המטרות של נותן המענק. חידוד זה יכול להגביר משמעותית את סיכויי ההצלחה של ההצעה, אבל גם יכול לפתוח פתח למשקיעים מסוג חדש או לשדרג את הפיטץ’ שלכם.  

 

4. תשוקה מדבקת

כשההתרגשות ומסירותו של היזם זולגות להצעת המענק שלו, היא יכולה לרתק את הקורא. הנרטיב של היזם יכול להמחיש לא רק את מחויבותו למיזם אלא גם את חוסנו ונחישותו של היזם להתגבר על מכשולים ולהשיג את מטרות הסטארט-אפ. נרטיב זה יכול להוות מניע רב עוצמה, דבר שעובר אל הבוחן.

5. הסתגלות והתאמות

המייסדים רגילים להתאים ולשכלל את האסטרטגיות שלהם בזמן שהם מנווטים בנוף הסטארט-אפים הבלתי צפוי. זריזות זו יכולה להיות בעלת ערך רב בעת יצירת הצעת מענק. ייתכן שסטארט-אפים יצטרכו להתאים את הגישה שלהם על סמך משוב מיישומים קודמים או שינויים בשוק. מייסדים המעורבים ישירות בתהליך כתיבת המענקים יכולים לחזור ולהתאים במהירות את ההצעות שלהם כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם.

לסיכום,

בעוד שכתיבה על ידי יועץ חיצוני יכולה להיות מפתה, כתיבת מענקים היא מאמץ שהיזמים צריכים להתמודד איתם. החיבור האישי, עומק הידע, חידוד החזון, התשוקה המדבקת ויכולת ההסתגלות שהמייסדים מביאים להצעות המענקים שלהם יכולים לייחד אותם בנוף התחרותי.

על ידי החדרת ההצעות שלהם עם הקול והפרספקטיבה הייחודית שלהם, מייסדים יכולים לבנות גשר של הבנה ואמפתיה עם בוחני המענקים, ולהגדיל את הסיכויים שלהם להשיג את המימון הדרוש כדי להפוך את חלומות הסטארט-אפ שלהם למציאות.

בהצלחה!

 

 

עגלת קניות
  • Your cart is empty.
כלי נגישות